31 Αυγ 2011

Αστεία status!




Για πολύ γέλιο!!







Ήμουν με μια ξανθια, 1,55 υψος - 45 κιλα, στο αμαξι μου και με συνελλαβε η αστυνομια για κατοχη μικροποσοτητας ΧΑΖΗΣ...

Μια καλή μανούλα αφήνει τα παιδάκια της να γλείψουν λίγη μους σοκολάτας απο το blender.. Μια πολύ καλή μανούλα το κλείνει πρώτα..

Τα λεφτά είναι σαν την περίοδο:
Τα περιμένεις ένα μήνα, κρατάνε μια εβδομάδα κι όταν τελειώσουν αρχίζουν τα γ@μήσια!

To Status ενός "φίλου" μου έγραφε : "Είμαι στο χείλος του γκρεμού"...
πειράζει που τον έκανα Poke?

-Γεια τι κανεις?
-Αποσυνδεση .

Eγω βλεπω τη φωτεινη πλευρα της ζωης.. Αυτη δε με βλεπει!

Αν τα λάθη διδάσκουν τότε έχω μια καταπληκτική μόρφωση.

Μου τη σπάει πολύ όταν κλέβουν τα status μου!
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · · Εγγραφείτε

Το σημείο G κάθε γυναίκας βρίσκεται στο τέλος της λέξης SHOPPING!

Παντα σε μια σχεση φταινε και οι δυο.. Αυτος και η μανα του..

Αν ποτέ αποφασίσω να αυτοκτονήσω θα πηδήξω από το επίπεδο του εγωισμού σου στο επίπεδο του IQ σου!

Τρομοκρατημενη βρηκα την πεθερα μου νεκρη στον κηπο.. το κωλοσκυλο την ξεθαψε παλι..

Ναι μια χαρά μου φαίνεσαι.. Απο μια απόσταση.. Στο σκοτάδι.. Ππίσω από ένα τοίχο..

Σου πήρα ένα προφυλακτικό.. Αφού φέρεσαι σαν @ρχ*δι, πρέπει να ντύνεσαι και αναλόγως..

Θυμασαι οταν ειμασταν μικροι και ταξιδευαμε με το λεωφορειο και εγω εβγαζα τον κωλο μου εξω απο το παραθυρο ενω εσυ εβγαζες το κεφαλι σου και ολοι νομιζαν οτι ειμασταν διδυμα?

Σε παρακαλώ Θεέ μου. Άφησέ με να σου αποδείξω ότι τα λεφτά του ΛΟΤΤΟ δε θα χαλάσουν το χαρακτήρα μου!

-Κλαις???
-Οχι, απλα μου μπηκε ενα δεθελωναφυγεις στο ματι..
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια: